اس ام اس جوک 92


نیم کیلو باش
ولی
پسته باش !!!!
.
اس ام اس جوک جدید 92
.
هروقت بابا یا مامانم میان بالای سر من فقط یه چیز میبینن، اونم اینکه من
باجدیت کامل تو دسکتاپ دارم رفرش میکنم
.
اس ام اس خنده دار جدید 92
.
قبل از گرانی ، مامور راهنمایی رانندگی: پراید حرکت کن, مگه با تو نیستم !
بعد از گرانی همان مامور : راننده محترم پراید منتظر حرکت شما هستیم
.
اس ام اس جک جدید 92
.
ﺍﻭﻧﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﮕﻦ ﻣﺎ ﺍﻣﺴﺎﻝ ﺁﺟﯿﻞ ﻧﻤﯽ ﺧﺮﯾﻢ ﻫﻤﻮﻧﺎﯾﯽ ﻫﺴﺘﻦ ﮐﻪ ﺑﭽﻪ ﺑﻮﺩﯾﻢ ﻗﺮﺍﺭ ﻣﯿﺬﺍﺷﺘﯿﻢ ﻓﺮﺩﺍﯼ
ﺳﯿﺰﺩﻩ ﺑﺪﺭ ﻧﺮﯾﻢ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﻭﻟﯽ ﻣﯿﺮﻓﺘﻦ

.
.
تنهایی یعنی
بری دم پنجره واستی همینجوری که پسته میشکنی
و میخوری زل بزنی به پرایدت که ندزدنش
.
.
نماینده های آژانس بین المللی انرژی هسته ای اگه نحوه استفاده صلح آمیز ملت از ترقه های
چارشنبه سوری رو از نزدیک ببینن، دیگه اجازه غنی سازی گوگرد نوک کبریت هم بهمون نمیدن
.
.
لیست فیلمهای سینمایی ایام نوروز اعلام شد:
او یک پراید سوار بود
بوی خوب پسته
بابا با گوشت گریخت
رویای سفر در عید
جدال مهمانان بر سر آجیل
بخاطر 1000 تومان عیدیه بیشتر
.
.
من از فردا نمیام !
جمله ای که هر سال این موقع ها دانش آموزان به همدیگه میگن  بعد وقتی فرداش میری میبینی همشونم اومدن
.
.
خوش به حال اونایی که چشاشون سگ داره
من که فقط اعصابم سگ داره
.
.
خب بسه دیگه ، غم ها رو میذاریم کنار حالا یه خورده غصه میخوریم
رژیممون به هم نخوره


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اس ام اس جوک-طنز ، ،

تاريخ : پنج شنبه 1 فروردين 1392 ا 11:17 نويسنده : soheil ا
Weblog Themes By سایت عاشقانه